[Fanda] soubor doc

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Listopad 25 12:56:09 CET 2011

Ahoj Miloš!
Pbrush je grafický editor dodávaný s každým Windowsom.
Ubádzam priamy názov súboru, nie jeho lokalizovaný názov
skicár
malování
Ak je súbor obrázku, vložený v texte,  s velmi malým rozlíšením, možno súbor
DOC vytlačiť do grafického súboru až potom robiť OCR.
Inak by to vyžadovalo úpravu v kvalitnom grafickom editore, čo bez zraku je
nemožná vec.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 25, 2011 11:54 AM
Subject: Re: [Fanda] soubor doc

Ahoj,
dalo by se i vybrat obrázek - dalo by se z klávesnice Shift a šipkami?
Musí být označený rámeček - musí být vidět úchyty, obrázek
prřekopírovat do nějakého prohlížeče obrázků - Irfanview nebo XnView -
tam uložit do nějakého vhodného formátu - jpg, tif ... a pak otevřít
ve FineReaderu.
Zrovna včera jsem tak postupoval, ale problém byl, že mi pak
FineReader hlásil, že obrázek je v nedostatečném rozlišení, tedy méně
než 300 dpi, ale to se může stát i postupy, které tu už byly přede
mnou popsány - možná ještě spíš.
Peter - co umí program pbrush - je to freeware, dokud se dá stahnout?
Díky. Miloš

http://www.eset.sk