[Fanda] soubor doc

Uhlíř Petr uhlirp na volny.cz
Pátek Listopad 25 11:59:37 CET 2011

Zdravím,
a kdyby nic nešlo, tak obrázek vytisknout a posléze skenovat.
P. Uhlíř

----- Původní zpráva -----
Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 25. listopadu 2011 11:54
Předmět: Re: [Fanda] soubor doc

Ahoj,
dalo by se i vybrat obrázek - dalo by se z klávesnice Shift a šipkami?
Musí být označený rámeček - musí být vidět úchyty, obrázek
prřekopírovat do nějakého prohlížeče obrázků - Irfanview nebo XnView -
tam uložit do nějakého vhodného formátu - jpg, tif ... a pak otevřít
ve FineReaderu.
Zrovna včera jsem tak postupoval, ale problém byl, že mi pak
FineReader hlásil, že obrázek je v nedostatečném rozlišení, tedy méně
než 300 dpi, ale to se může stát i postupy, které tu už byly přede
mnou popsány - možná ještě spíš.
Peter - co umí program pbrush - je to freeware, dokud se dá stahnout?
Díky. Miloš

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4349 (20090819)

http://www.eset.cz