[Fanda] vyroba bootovatelneho usb z iso obrazu CD

Jan Pernica pernica na telecom.cz
Čtvrtek Listopad 24 22:25:43 CET 2011

Dobrý den.
Kromě Unetbootinu existuje ještě YUMI - Multiboot USB creator, který
toho umí více, včetně instalace Windows, jak funguje s odečítači nevím.
Odkaz:

http://www.pendrivelinux.com/yumi-multiboot-usb-creator/

Přímý odkaz na stažení programu:

http://www.pendrivelinux.com/downloads/YUMI/YUMI-0.0.3.6.exe