[Fanda] Facebook pres Jabber a problem u tri kontaktu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 24 15:27:36 CET 2011

Ahoj fandové. Začal jsem používat v Mirandě Facebook přes Jabber z důvodu
častých pádů pluginu pro Facebook a mám problém u tří kontaktů. Udělal jsem
si tam skupinu pro kontakty na Facebooku a konkrétní tři kontakty se po
ukončení nebo spíše po startu úplně smažou z té skupiny a objeví se v mnou
nevytvořené skupině seznam, takže je musím zpátky přesunout. Udělalo to i po
úpravě jmen těch kontaktů. Vždy se při příštím startu smažou, vytvoří se tam
sama skupina seznam a kontakty se do ní nově přesunou. Nevíte, čím to může
být? Zdraví Michal.