[Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 24 14:48:45 CET 2011

Zdravím, instalačka je stejná, není v ničem chuhdší,
 jak se tu snažíte uvádět. Takže se nikdo nemusí bát.
Hezký den
      Mirka
----- Původní zpráva -----
Od: <libor.faltus na email.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 24. listopadu 2011 14:33
Předmět: Re: [Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Ahoj petře.
No, je tam v tom přenosném rozšířenější nastavení než v instalovaném. Mluví
česky, dá se nastavit aby neohlašoval časy u zpráv, a vlastně je
přehlednější. Dá se používat i z flešky, a prostě je lepší. Já sice
instalačku nezkoušel, ale co vím, instalační skypetalking přivítá v
angličtině, a přenosný, řekne, něco jako. Připojuji se ke skype. Čekám na
autorizaci. Skypetalking je připraven aktuálně přihlášený uživatel je, a pak
jméno uživatele skype. Někdy dodá kdo se přihlásil, dá se vypnout a nebo
zapnout aby řekl skype upozornění, a dá se nastavit aby třeba neohlásil stav
nepřítomný, a další. Jo, a přenosná verze ještě mimo to oznámí stav když si
někdo změní náladu. Dám příklad. Tak třeba franta si dá na skype náladu, a
skypetalking řekne, franta si změnil text o náladě na, a řekne tu náladu, a
řekne jí dvakrát za sebou. Také řekne když si náladu odebere někdo, a oznámí
že zpráva chatu byla doručena. Dělá to tak že celou zprávu přečte. Také
řekne že posílá. Výhoda je pak v tom, když posílám zprávu offline kontaktu,
a nebo neviditelnému, že vím kdy došla ta zpráva. Také vím když si někoho
přidám na skype, a nezdílí kontaktní informace, a já dám zobrazit profil, a
napíšu, tak vím, zda to došlo. Oznámí i to, když mi někdo pošle kontakt. To
ani winmonitor ani skypeasistent neumí. Ano, sice v angličtině, ale dá se to
pochopit. Nevím zda instalační to hlásí, ale já jsem z přenosnou verzí v
češtině spokojený. Jediné co česky není, jsou klávesové zkratky, ale co
potřebuji vím, a jinak když nevím, zapnu si popis kláves. Pokud někdo z vás
na fandovi budete skypetalking v přenosné verzi chtít, napište, a já vám ho
přez drobbox mohu poslat. Tak takhle asi vše. Zatím zdraví Libor.