[Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

libor.faltus na email.cz libor.faltus na email.cz
Čtvrtek Listopad 24 14:33:56 CET 2011

Ahoj petře.
No, je tam v tom přenosném rozšířenější nastavení než v instalovaném. Mluví česky, dá se nastavit aby neohlašoval časy u zpráv, a vlastně je přehlednější. Dá se používat i z flešky, a prostě je lepší. Já sice instalačku nezkoušel, ale co vím, instalační skypetalking přivítá v angličtině, a přenosný, řekne, něco jako. Připojuji se ke skype. Čekám na autorizaci. Skypetalking je připraven aktuálně přihlášený uživatel je, a pak jméno uživatele skype. Někdy dodá kdo se přihlásil, dá se vypnout a nebo zapnout aby řekl skype upozornění, a dá se nastavit aby třeba neohlásil stav nepřítomný, a další. Jo, a přenosná verze ještě mimo to oznámí stav když si někdo změní náladu. Dám příklad. Tak třeba franta si dá na skype náladu, a skypetalking řekne, franta si změnil text o náladě na, a řekne tu náladu, a řekne jí dvakrát za sebou. Také řekne když si náladu odebere někdo, a oznámí že zpráva chatu byla doručena. Dělá to tak že celou zprávu přečte. Také řekne že posílá. Výhoda je pak v tom, když posílám zprávu offline kontaktu, a nebo neviditelnému, že vím kdy došla ta zpráva. Také vím když si někoho přidám na skype, a nezdílí kontaktní informace, a já dám zobrazit profil, a napíšu, tak vím, zda to došlo. Oznámí i to, když mi někdo pošle kontakt. To ani winmonitor ani skypeasistent neumí. Ano, sice v angličtině, ale dá se to pochopit. Nevím zda instalační to hlásí, ale já jsem z přenosnou verzí v češtině spokojený. Jediné co česky není, jsou klávesové zkratky, ale co potřebuji vím, a jinak když nevím, zapnu si popis kláves. Pokud někdo z vás na fandovi budete skypetalking v přenosné verzi chtít, napište, a já vám ho přez drobbox mohu poslat. Tak takhle asi vše. Zatím zdraví Libor.