[Fanda] Supraphon prodává hudbu ve FLAC!

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Listopad 24 10:38:20 CET 2011

Zdravím, osobně odzkoušeno, napsal jsem článeček na iDnes na blog, kde
jsem popsal koupení alba "v přímém přenosu". Během nákupu se objevily
některé chyby, které jsem do článku též popsal, rozhodně však nebylo mým
úmyslem si na někoho stěžovat :) Dnes mi přišel mail ze Supraphonu, že
problém byl, jak jsem předpokládal, u mobilního operátora Vodafone.
Supraphon Online začíná oficiálně fungovat dnes. Kdo má zájem, může si
můj "pokus o článek" přečíst zde, je to spíš takové povídání o tom, jak
jsem postupoval při koupi alba:
http://jaromirvit.blog.idnes.cz/c/232861/Supraphon-otevrel-internetovy-obchod-s-hudbou-ve-formatu-MP3-a-FLAC.html

Mirek