[Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Středa Listopad 23 23:35:51 CET 2011

Zdravím,
máš ho přenosný, nebo instal? On je přenosný lepší, protože je v češtině, a
dá se sním lépe pracovat, má více funkcí.
Ja by som sa Vás chcel Libor opýtať na tie funkcie, ktoré ste mal na mysli?
Peter
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Libor Faltus
Sent: Wednesday, November 23, 2011 11:24 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Ahoj, seš šikovný. Myslím že už jsem ti ho jednou nabízel, ale ty si ho
nechtěl. Jen takový dotaz, máš ho přenosný, nebo instal? On je přenosný
lepší, protože je v češtině, a dá se sním lépe pracovat, má více funkcí.
Já totiž znám někoho kdo má instalační skypetalking, a nechtěl bych ho mít.
Spoustu věcí tam chybí, a nedá se to nastavit, jako na přenosce.
Jinak jsem rád, že ti to jde. Jo, a dotaz, jak mám nastavit facebook?
Zkoušel jsem to, ale nejde to. Díky za odpověď, a pomoc. Libor.