[Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Středa Listopad 23 23:24:02 CET 2011

Ahoj, seš šikovný. Myslím že už jsem ti ho jednou nabízel, ale ty si ho
nechtěl. Jen takový dotaz, máš ho přenosný, nebo instal? On je přenosný
lepší, protože je v češtině, a dá se sním lépe pracovat, má více funkcí.
Já totiž znám někoho kdo má instalační skypetalking, a nechtěl bych ho
mít. Spoustu věcí tam chybí, a nedá se to nastavit, jako na přenosce.
Jinak jsem rád, že ti to jde. Jo, a dotaz, jak mám nastavit facebook?
Zkoušel jsem to, ale nejde to. Díky za odpověď, a pomoc. Libor.