[Fanda] Problém, facebook na mirandě.

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Středa Listopad 23 21:22:10 CET 2011

AAhoj Maro. Doporučuji mít nejnovější verzi skype, používáš-li jaws,
nejnovější anglické scripty jawsu pro skype. Poté si otevřeš skype,
záložku zobrazit, tam jdi na skype home. Tam bude někde odkaz připojit
ke skype, myslím, že musíš na konec souboru a tabem ten odkaz najít.
Odklikneš, vyplníš svůj email, heslo a přihlásíš se.
Skype se ti ze sinchronizuje s facebookem a ty pak pomocí klávesové
zkratky control a sedmička na alfanumerické klávesnici se přepneš do
seznamu svých kontaktů na facebooku. Je to stejný seznam, jako kontaktů
na skype. Chaty ti chodí normálně jako na skype, chatuješ prostě tak,
jako na skype.
Kdyby s tím byly nějaké problémy, piš..
P. S.
Připojit k facebooku ve skype zvládám, ale jak se facebooku ve skype
zbavit, to jsem ještě nezjistil..