[Fanda] Dotaz ke skype ve verzi winmonitoru 2.0.19

Jan Mareček marecekjohn na seznam.cz
Středa Listopad 23 20:58:17 CET 2011

Dobrý večer
Nestalo se Vám náhodou, že při instalaci nového skypu jste po otevření skypu
nepotvrdil tlačítko povolit změnu jestli jste nepotvrdil toto tlačítko
nebude Vám fungovat správně skype to to tlačítko má totiž tu funkci, která
Vám chybý ve skypu ta funkce se jmenuje skype pakes. Rada je taková jděte do
skype tam dejte aplikační menu a potom šipkou doprava až na nástroje ty
rozbalte a zdde najeďte na položku nastavení to otevřete a zde zvolte
položku rozšiřené a potom jeďte tabem jednou dolů a zde je řídit přístup
jiných programů to potvrďte mezerníkem a dostanete se na seznam programů pro
skype zde vyberte skayp pakes a jeďte tabem na položku povolit přístup a pak
jenom všechno potvrďte Ok a dejte uložit změny.
S přátelským pozdravem
Jan Mareček
sSkype: kryton56
Icq: 577247069
-----Původní zpráva-----
From: Libor Faltus
Sent: Wednesday, November 23, 2011 7:11 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz ke skype ve verzi winmonitoru 2.0.19

Ahoj Radku.
Stím bude problém. Pro winmonitor pravděpodobně nejsou pro skype 5.5
skrypty, a takže to fungovat nebude. Už špatně to funguje z 5.3, proto
mám já osobně 5.1, a takže to asi zatím nepůjde. Jediné co bys mohl
zkusit, je to, že půjdeš do programu files, tam složka winmonitor, pak
složka set, a tam si vytvoříš složku skypever 5.5, nebo tak nějak, a dáš
tam skrypty ze složky skypever 5.3. Pokud to nepomůže, tak to nevím.
Nezbide nic jiného, než čekat. Zatím ahoj Libor.