[Fanda] Dotaz ke skype ve verzi winmonitoru 2.0.19

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Středa Listopad 23 19:11:54 CET 2011

Ahoj Radku.
Stím bude problém. Pro winmonitor pravděpodobně nejsou pro skype 5.5
skrypty, a takže to fungovat nebude. Už špatně to funguje z 5.3, proto
mám já osobně 5.1, a takže to asi zatím nepůjde. Jediné co bys mohl
zkusit, je to, že půjdeš do programu files, tam složka winmonitor, pak
složka set, a tam si vytvoříš složku skypever 5.5, nebo tak nějak, a dáš
tam skrypty ze složky skypever 5.3. Pokud to nepomůže, tak to nevím.
Nezbide nic jiného, než čekat. Zatím ahoj Libor.