[Fanda] Dotaz ke skype ve verzi winmonitoru 2.0.19

Radek radek.stipcak na tiscali.cz
Středa Listopad 23 17:13:29 CET 2011

                Zdravím na konferenci! Obracím se na Vás s následdujícím
dotazem. Před
chvílí jseem si na PC aktualizoval winmonitor na verzi 2.0.19 aktualizace
proběhla dobře, po té jsem si aktualizoval i skype na verzi 5.5, taky vše
proběhlo v pořádku, i facebook ve skype mi již funguje. Nemohu ale docílit
toho aby mně winmonitor četl sám chaty, stavy kontaktů na skype a na
facebooku a kdo mi volá. Nevíte co je třeba v nové verzi winmonitoru povolit
aby byli kontakty ve skype sami čteny počítačem? Postup při kterém stojím ve
skype a stisknu ctrl shift f12 a dostanu se do winmonitoru, tam najdu
položku aplikace skype ver 5.5 rozbalovací a když šipkou dojedu na nastavení
a tam zaškrtnu vše co chci aby mi winmonitor sám oznamoval mi nepomůže,
protože neoznamuje nic, např když si změním stav na skype z online  na
jakýkoli jiný stav tak to winmonitor sám neoznámí. Předem děkuju za
odpovědi. Mějte se hezky. Radek.