[Fanda] Problém, facebook na mirandě.

marek střelec strelec18 na seznam.cz
Středa Listopad 23 15:53:42 CET 2011

Zdravím mě vůbec tento klient v mirandě taktéž nefunguje. Vůbec se to
nepřipojí je tam offline. Nechápu proč to musí pořád měnit. S facebookem
přes skype nemám žádné skušenosti. Nevíte někdo jak se facebook přes skype
ovládá, jakou verzi skypu musím mít v počítači? za odpovědi děkuju. Marek
Střelec
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 23, 2011 3:07 PM
Subject: Re: [Fanda] Problém, facebook na mirandě.

Zdravím,

Tvrzení o aktualizaci Facebook protokolu v Mirandě pomocí plug-inu
updater.dll se mě nezdá příliš věrohodné, neboť updater.dll používám několik
let, a k aktualizaci protokolu Facebook NIKDY pomocí něho nedošlo. Podle
mého tento aktualizuje z větší míry kmenové protokoly a plug-iny
distribuované ve standardních balíčcích v rámci instalační či přenosné
kompilace jednotlivých verzí + několik externích např. weather.dll, tlen.dll
atp., nicméně Facebook mě opravdu nikdy nenabídl v rámci aktualizace.

Verzi updater.dll mám 0.6.1.4. a Facebooku 0.1.3.11., který mě cca 2. týden
nefunguje.

Jinak s tvrzenímm o permanentních změnách ze strany Facebook corporation v
chatovacím prostředí za účelem znefunkčnění aplikací 3. stran plnně
souhlasím, jsou to s prominutím "parchanti" a také mě to začíná lézt krkem.

Tapin-radio coordinator