[Fanda] twitter

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 23 13:50:18 CET 2011

Zdravím,

Něco málo jsem už sepsal cca před rokem, je možné, že něco z toho už nefunguje, je to hodně polopatisticky, abych se vyhl příp. doplňujícím dotazům úplných začátečníků, kteří se v anglicky psaných stránkách vyloženě neorientují, dále viz
http://tapin.uvadi.cz/twitter.php

Nicméně kvůli limitaci 150 znaků je právě Twitter super v jeho výstižnosti a věcnosti, je to právě díky tomuto aspektu narozdíl od Facebooku, kde se může každý vykecávat do zblbnutí o kravinách.

Jinak Twitter lze pohodlně propojit s Facebookem tím způsobem, že při napsání zprávy do statusu na Facebooku se tento automaticky přepošle na Twitter wall tak, že se zde objeví cca 130 znaků a zbylých zhruba 20 znaků zabere odkaz na kompletní zprávu na Facebooku. Jedná se snad, tuším, přímo o aplikaci vyvinutou Facebook corporation, nikoli externího developera.

Twitter má samozřejmě svou mobilní variantu tvořenou standardním m. na začátku
http://m.twitter.com/

A jako poslední informace, Tapin-radio má vytvořen rovněž svůj Twitter viz
http://twitter.com/tapin_radio

pozor na podtržítko, tapinradio nějaký vykutálený hajzlík přebral než jsme se rozhoupali si Twitter vytvořit, třebaže tam nepíše, nick je bohužel už zabraný.

Takže osvětě ve směru ke Twitteru rozhodně fandím, třebaže raději dropnu zprávu na Facebook, abych si nemusel hlídat přešvihnutí limitace o pár desítek znaků na Twitteru, přecejen je to při více podnětné informaci docela vražedné omezení:).

Tapin-radio coordinator