[Fanda] Dobře ovladatelné aplikace na iPhone/iPod Touch (Bylo: flac na ipodu

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Listopad 23 13:19:09 CET 2011

Jo: a ešte som zabudol, moja predstava je Iphone používať na navigáciu a
komunikáciu v teréne, tam kde nemôžem len tak vybrať notebook, či
netbook, napr. na ulici. Plánujem používať asi tieto programy, Kompas,
mapy, Smartcity, Navigon, hodiny, Skype, Počasie - čo iné my ešte môžeš
odporúčať v tejto oblasti? Mail, net a sms hodlám riešiť naďalej pomocou
zariadení, na ktoré som zvyknutí, to isté platí i o audioknihách youtube
a icq. Akým spôsobom sa v Iphone čítajú textové knihy? Aký program na to
treba a ako sa do Iphone txt súbory dajú nahrať? Zachovajú sa pri
kopírovaní pôvodné názvy priečinkov z windows? Za odpovede na dotieravé
otázky vopred dikes - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby