[Fanda] Problém, facebook na mirandě.

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Středa Listopad 23 13:17:10 CET 2011

Ahoj Libore, doporučuji ti rozjet možnost chatu facebooku ve skype, tam
máš zaručeno, že to nepadne. Funguje to stejně, jako když si s někým
chatuješ na skype, akorát kontakty facebooku máš v jiném seznamu, pod
jinou klávesovou zkratkou.

Co se týče Mirandy. V mirandě je s pluginy facebooku problém skoro
pořád, protože Facebook blokuje přístup chatování pomocí těchto pluginů,
chtějí, aby si lidé chatovali pouze přes rozhraní facebooku. Právě z
tohoto důvodu v současné době není užívání pluginu v mirandě stabilní,
páč na facebooku v chatu furt něco mění, aby tyto pluginy nefungovali.
chceš-li však plugin v mirandě rozjet, nainstaluj si plugin ubdater.dll
a počkej na aktualizaci. Až bude, sama se ti nabídne. Po aktualizaci by
to mělo fungovat.
Karel.