[Fanda] Dobře ovladatelné aplikace na iPhone/iPod Touch (Bylo: flac na ipodu

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Listopad 23 13:13:56 CET 2011

no dobre, viem, že všetky, ale aké gesto čo robí, napr. čo robí dva prsy
vpravo, alebo vľavo, a čo robí to isté tromi prstami, ako sa dostať z
jednej pracovnej plochy na druhú, ako si vytvoriť novú pracovnú plochu a
dávať na ňu programy. Taktiež ako zaistiť, aby sa po zapnutí Iphonu
otvárala vždy mnou vytvorená plocha. Kde sú v Iphone nastavenia resp.
možnosti, kde si nastavuješ napr. aby sa tromy stlačeniami voice over
vypol / zapol? Dik - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby