[Fanda] twitter

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Listopad 23 11:52:00 CET 2011

Ahoj,

Podla mna velmi dobry napad, ak by si mal takyto umysel, tak ja ta v tom len
podporim, lebo si myslim, ze je to dalsia moznost propagacie tejto siete
medzi nami.
A ked uz mame aj tie mobilne zariadenia, tak napriklad rozne situacie sa
daju priamo z telefonu poslat, tak ak niekto bude pisat naozaj o niecom
zaujimavom, tak to stoji za to.

S pozdravom Peter

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of pavelondra na seznam.cz
Sent: Tuesday, November 22, 2011 4:35 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] twitter

Čau lidi, jak jistě někteří z vás ví, jsem docela nadšenec do soc. sítí,
jestli to je dobře nebo ne, to už je věc druhá Napadlo mě ale, jak tak
pozoruju našince, že většina z nás nevidomých používá převážně facebook a to
hlavně na chatování a psaní statusů.
Takže se chci zeptat:
1. jak jste na tom s povědomím o sociální síti twitter?
2. byl by zájem o sepsání návodu, jak na twitteru začít, jaká jsou tam
pravidla chování, jak na twitter jednoduše přistupovat s odečítačem a tyhle
všechny věci?

Důvod tohoto mailu je taky ten, že v poslední době začínám mít pocit, že je
twitter mnohem přehlednější než facebook a je tak nějak jak bych to řekl,
míň zaměřený na drby, toť alespoň můj názor.

Zdraví Pavel