[Fanda] Dobře ovladatelné aplikace na iPhone/iPod Touch (Bylo: flac na ipodu

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Listopad 23 11:50:15 CET 2011

Laci,

Nic nepokazim, ak napisem, ze vsetky. :-)
Ale nie, ak chces konfortne pracovat a vyuzivat Iphone na 100 percent, tak
fakt sa nezaobides bez vsetkych gest. Pohladaj si recenziu, ktoru som pisal
a najdes tam velmi vela zaujimavych veci ohladom ovladania. Je zbytocne, aby
tu niekto pisal, ze ktore pouzivat a ktore nie, pretoze kazda aplikacia je
ina a proste musis logicky mysliet, aby si zistil, ze ci sa mas posunut
napriklad o stranku vyssie, alebo nizsie. V nastaveniach Woiceoveru si tieto
gesta mozes bez problemov vyskusat.
Ak by si predsa potreboval v niecom poradit, tak kludne pis, mozme sa aj
niekedy stretnut a ukazem ti ovladanie priamo na mieste.

P.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Tuesday, November 22, 2011 3:21 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dobře ovladatelné aplikace na iPhone/iPod Touch (Bylo:
flac na ipodu

Hojte, môže mi niekto trebárs aj súkromne napísať zoznam gest, ktoré
treba s Iphone používať, napr. ťahanie, švihanie, krúženie, jeden prst,
dva prsty atd.... a popísať, čo asi robia, či kde v akých situáciách ich
použiť? Dikes - Laco