[Fanda] twitter

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Středa Listopad 23 08:05:41 CET 2011

Ahoj Pavle,
no je to zajímavé, já sice na twitteru jsem, ale nenutí mě tam nic
přispívat. To je podle mě celý ten problém, protože já na twitteru krom
tebe a ještě asi tří lidí nemám žádné známé a to se mi prostě neoplatí.
A to sem si twitter zařídil přes jabber, takže ho můžu ovládat z pohodlí
mého pidginu bez toho, abych vůbec navštívil stránky. Přesto v tom nějak
nevidím výhodu oproti fb.
Takže to si myslím že je celý problém. Dobrý nápad to rozšířit mezi
lidi, jsem zvědavý na názory ostatních.
Vojta