[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

michal ondruška golbal na zoznam.sk
Úterý Listopad 22 20:13:43 CET 2011

nazdar páni! neviem či správne chápem, ale ak hej tak na túto operáciu
boli mne vytvorené bat súbory, ktoré si prepínam podľa potreby. je fakt,
že pri vytváraní na xp to bolo relatívne jednoduché, teda aspoň podľa
toho ako som sledoval toho programátora, no pri vin7 to bola slušná
fuška. Nakoniec sa to však podarilo a ja pohodlne prepínam medzi
zabezpečenou sieťou, ktorú mám doma a nezabezpečenou, na ktorú sa môžem
pripojiť v práci. Myslím, že ste na toľko zruční, že by ste si tieto
baty mohli vyrobiť ak by samozrejme riešili to s čím máte problémy.
Majte sa!
Mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk