[Fanda] Pridanie noveho disku do pocitaca s Windows 7

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Listopad 22 19:46:57 CET 2011

Zdravím,
Mám tu virtuálny počítač s Windows 7 nainštalovaný vo VMWare playeri.
Chcel som vyskúšať pridať nový HDD do systému a naň presunúť swap či sa
troška nezvýši výkon, na tom mojom starochovi to ide príšerne, ale nič
iné som ani nečakal. Takže som vytvoril nový disk, ale Windows ho
nevidí. Je nato nejaký špeciálny postup, alebo by ho systém mal zobraziť
v computeri? (anglická verzia windows)
Pridal som ho cez "Edit virtual machine" alebo tak nejak sa volá ten
dialóg. Chcem samozrejme ten disk naformátovať.