[Fanda] twitter

pavelondra na seznam.cz pavelondra na seznam.cz
Úterý Listopad 22 16:34:54 CET 2011

Čau lidi, jak jistě někteří z vás ví, jsem docela nadšenec do soc. sítí, jestli to je dobře nebo ne, to už je věc druhá
Napadlo mě ale, jak tak pozoruju našince, že většina z nás nevidomých používá převážně facebook a to hlavně na chatování a psaní statusů.
Takže se chci zeptat:
1. jak jste na tom s povědomím o sociální síti twitter?
2. byl by zájem o sepsání návodu, jak na twitteru začít, jaká jsou tam pravidla chování, jak na twitter jednoduše přistupovat s odečítačem a tyhle všechny věci?

Důvod tohoto mailu je taky ten, že v poslední době začínám mít pocit, že je twitter mnohem přehlednější než facebook a je tak nějak jak bych to řekl, míň zaměřený na drby, toť alespoň můj názor.

Zdraví Pavel