[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Úterý Listopad 22 16:03:21 CET 2011

Hoďteto do vyhledavače.

Našel jsemto na slunecnici ina dalších.

Míra

-----Původní zpráva-----
From: Vítek
Sent: Tuesday, November 22, 2011 3:43 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Zdrasvím, Vojto,

To byste byl moc hodný, pokud ji najdete, bylo by, prosím, možné ji hodit
třeba na DropBox nebo tak podobně? Zkusím ještě tu další variantu, co zde
zaslal pan Michal, zda to půjde, program určitě pracuje na téže bázi, akorát
že už to má vychytané ty příkazy a vše kolem:).

Kind regards
Tapin-radio coordinator