[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Úterý Listopad 22 14:45:01 CET 2011

Ahojte,
nějakou dobu už jsem to nepoužíval, fungovalo to na xp, k novějším
windows jsem se snad ani nedostal.
Byla to utilitka netsetman, pokud vím vždy byla zdarma a byla přesně na
tohle - nastavení několik profilů připojení a jednoduché přepínání.
Někde ji mám, takže kdyžtak můžu poslat je to jeden přenosný textový
soubor, ale moc jsem s tím nepracoval.
Vojta