[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Úterý Listopad 22 11:12:49 CET 2011

Dobré odpoledne,

co se uvedené utility týče, údajně má být zdarma pro soukromé použití
(neověřoval jsem). Ohledně příkazů pro netsh jsem našel následující
příklady:

netsh interface ip set address name = "Local Area Connection" source =
static addr = 100.60.64.42 mask = 255.255.255.192 gateway =
100.60.64.2 gwmetric = 1
netsh interface ip set dns name = "Local Area Connection" source =
static addr = 100.60.115.1

kde název připojení v uvozovkách je samozřejmě nutno nahradit
aktuálním názvem daného připojení, dtto IP hodnoty. Dávkový soubor pak
pochopitelně musí být spouštěn s administrátorskými právy.

Podobná dokumentace k netsh v češtině pak je například zde

http://technet.microsoft.com/cs-cz/library/cc738592(WS.10).aspx

Hezký den.

Michal Jungmann