[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Listopad 22 10:50:19 CET 2011

Zdravím ještě jednou,

Tak, bohužel, věc se vůbec nedaří, třebaže se to zdá více než jednoduché. Protože 1. řešení je v podobě shareware utilitky, zkouším 2. možnost.

A: netsh -c interface dump >d:\pripojeni\work.txt
pak jsem přepsal zatím ještě v síťovém připojení (ncpa.cpl) na druhé, domácí připojení a znovu uložil jako home.txt například. Už to mě zaráží, že v souborech nejsou uloženy DNS servery, ale neva.

B: Vyhotovil jsem si identické dávkové batch soubůrky obsahující
netsh -f >d:\pripojeni\work.txt
a druhý batch s home.txt.

C: Bohužel, při pokusu o switch na předchozí připojení souborem work.bat se stane akorát to, že se mě vymazaly ip adresa, maska podsítě a výchozí brána, prostě pole zůstala prázdná, DNS servery zůstaly totožné, prostě se vůbec nezměnily. Nemáte, prosím, alespoň ponětí, co bych mohl dělat špatně?

pozn.: Snad nevadí, že si před uložením kopiím aktivuju jazykovou sadu Windows 1250 na commandlajně zadáním
chcp 1250
abych to měl hezky česky, třebaže soubory nikdy prohlížet nebudu? To jediné mě napadá, ale zase si říkám, že je to blbost, protože česky jsou akorát komentáře, jinak samotné atributy v souboru jsou v angličtině včetně parametrů atd.

Moc děkuju a omlouvám se, že takhle otravuju, pokud byste měl, prosím, čas třeba o víkendu, nebo kdykoli, byl byste ochotný se na to sběžně mrknout?

Tapin-radio coordinator