[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Listopad 22 10:09:23 CET 2011

zdravím, Michale,

MOC děkuju, pokusím se u sebe vyzkoušet, a dám vědět, zda věc zdárně dopadla, hlavně, že mám něco, od čeho se odpíchnout.

Tapin-radio coordinator
  Od: Michal Jungmann
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 22. listopadu 2011 9:41
  Předmět: Re: [Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

  Dobré odpoledne Tapine,

  Vám myslím angličtina problém nedělá, tak můžete zkusit prověřit dvě
  řešení uváděná na stránce

  http://www.troublefixers.com/change-network-settings-of-laptop-with-click-of-mouse/

  První je nějaká aplikace, níže na stránce pak je podrobný popis, jak
  vytvořit dávkový soubor pro přepínání pomocí příkazu netsh. Jak Google
  našel, tak posílám dál, zkoušet u sebe nemám čas, sorry...

  Hezký den.

  Michal Jungmann