[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Úterý Listopad 22 09:41:42 CET 2011

Dobré odpoledne Tapine,

Vám myslím angličtina problém nedělá, tak můžete zkusit prověřit dvě
řešení uváděná na stránce

http://www.troublefixers.com/change-network-settings-of-laptop-with-click-of-mouse/

První je nějaká aplikace, níže na stránce pak je podrobný popis, jak
vytvořit dávkový soubor pro přepínání pomocí příkazu netsh. Jak Google
našel, tak posílám dál, zkoušet u sebe nemám čas, sorry...

Hezký den.

Michal Jungmann