[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Listopad 22 09:13:50 CET 2011

  Toto riešim tiež už niekoľko rokov, nakoľko údaje pre pripojenie do siete
v práci mám iné ako doma teda ip, maska, brána dns a podobne, ale nič som
nenašiel a prepisujem ručne, žiaľ. Pýtal som sa svojho času aj tu, ale nikto
nič. Takže, Tapin, asi smolka.

    Š K

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 22, 2011 4:52 AM
Subject: [Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Zdravím,

Mám takový specifický dotaz, o němž jsem, bohužel, na netu nic nenašel. Mám
dvě stanoviště, kde je staticky přidělená IP adresa, výchozí brána, maska
podsítě a servery DNS, jednoduše není možné DHCPkem tyto údaje přidělit
automaticky. Je nějaká možnost, jak nastavit, abych se mohl přepínat mezi
těmito dvěma nastaveními, aniž bych musel pokaždé údaje neustále přepisovat?
Je to dost otravné. Mám na mysli klasicky síťové připojení přes commandline
ncpa.cpl třeba.

Možná by pomohl nějaký dávkový batch soubor se scriptem, ale jednak bych
tohle nedal a jednak si nejsem jist, zda třebaže administrátor by měl soubor
k tomuto přístup.

Moc díky za jakoukoli radu
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio