[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Listopad 22 09:11:31 CET 2011

A nejde to proste nastaviť ako pomenované sieťové pripojenie? Myslím
akože jedno pripojenie je u mňa cez PPPoE, volá sa "Digi Internet".
Druhé je na VPN a má iné meno, ...? Neviem ako vo win7 či vista.