[Fanda] FAcebook opet blbne

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 22 07:44:44 CET 2011

Ja preistotu pripájam návod, ako to rozchodiť, prvých pár krokov už
nemusí byť aktuálnych, neoveroval som to, ak s tým ale bude problém,
dajte vedieť.
     1.10 Facebook chat v programe Miranda
1) Otvorte vo vašom prehliadači stránku m.facebook.com a aktivujte
odkazy profil>informácie >vytvoriť používateľské meno
2) písmenom l skočte na zoznam a vyberte si niektoré z používateľských
mien, ktoré vám Facebook ponúka. Meno vyberte aktivovaním príslušného
odkazu. Otvorí sa nová stránka, na ktorej je potrebné potvrdiť vaše
používateľské meno. Meno potvrdíte aktivovaním tlačidla "áno".
3) Spustite program Miranda IM
4) V paneli ponúk vyberte položku accounts (je v prvom menu)
5) Aktivujte tlačidlo add
6) ako account name zadajte napríklad Facebook,
protocol type =Jabber (ak nie je v zozname, treba povoliť Jabber plug-in
v možnostiach Mirandy)
internal account name nemusíte vypĺňať.
Aktivujte tlačidlo OK.
7) ste v okne accounts, v zozname nájdite váš vytvorený účet, v našom
prípade s menom Facebook
vyplňte nasledovné údaje:
type: secure XMPP network
user: sem zadajte meno, ktoré ste si vybrali v kroku 1
server: chat.facebook.com
password: napíšte vaše heslo k Facebook účtu (to isté, s ktorým sa
prihlasujete na stránkach Facebooku)
Aktivujte tlačidlo OK.
Ak v zozname neuvidíte kontakty z Facebook účtu, skúste prihlásiť
Facebook z menu status prípadne reštartovať Mirandu.