[Fanda] Zmeny nastaveni sitoveho pripojeni

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Listopad 22 04:52:48 CET 2011

Zdravím,

Mám takový specifický dotaz, o němž jsem, bohužel, na netu nic nenašel. Mám dvě stanoviště, kde je staticky přidělená IP adresa, výchozí brána, maska podsítě a servery DNS, jednoduše není možné DHCPkem tyto údaje přidělit automaticky. Je nějaká možnost, jak nastavit, abych se mohl přepínat mezi těmito dvěma nastaveními, aniž bych musel pokaždé údaje neustále přepisovat? Je to dost otravné. Mám na mysli klasicky síťové připojení přes commandline ncpa.cpl třeba.

Možná by pomohl nějaký dávkový batch soubor se scriptem, ale jednak bych tohle nedal a jednak si nejsem jist, zda třebaže administrátor by měl soubor k tomuto přístup.

Moc díky za jakoukoli radu
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio