[Fanda] Pomoc s hardverom

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Listopad 21 21:46:37 CET 2011

Tak ospravedlňujem sa, napísal som poriadnu blbosť. Ten program bol
totiž samorozbaľovací archív, navyše konzolový. Ja som ho "odpálil" v
koreňovom adresári a v snahe zistiť čo to vlastne porobil som si potom
súbory roztriedil podľa času poslednej zmeny. A ten DriverFinder som mal
na disku :-). Po skopírovaní toho súboru do samostatného adresára to
vybalilo niečo, čo sa aspoň podobá na ovládače. Takže to idem vyskúšať a
ak to nie je výrus čo by mi odrovnal komp tak dám vedieť jak to dopadlo :-).