[Fanda] Příklad naprosto nemožné bariéry na webu

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 21:13:05 CET 2011

Zdravím,
ano, je tam skutečně v popředí panel, který obsahuje políčka naněž když
se myší najede otevře se lišta s dny pak měsíci a roky pokud zvolíte
datum narození nad 18 let, tak se zpřístupní stránka. Můžete si zkusit
stěžovat.
Honza