[Fanda] instalace office 2007

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 21 19:49:18 CET 2011

Dobré odpoledne,

Přátelé nevíte jak nainstalovat pouze vybrané aplikace z kancelářského
balíku Microsoft Office 2007?

Instaloval jsem na netbook výše zmíněný kancelářský balík. Protože jsem
nechtěl instalovat všechny součásti zvolil jsem typ instalace vlastní.
Problém nastal ve chvíli, kdy se objevilo okno, kde jsem si měl vybrat
požadované aplikace. Zde jsem se s Jawsem 12 ani s Nvda 2011.1.2 nedopátral
žádného zaškrtávátka, kterým bych požadované součásti instalace vybral. Na
konec jsem to vyřešil sice typickou instalací, ale rád bych vědl jak příště
označit např. Word,  Excel a Power point.

Za vaši radu velmi děkuji.

Zdraví

Honza D.