[Fanda] problem s facebookom

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 11:39:38 CET 2011

Dobrý den, jak zjistit podle IP adresy email odesílatele to netuším,
nevím, zda-li to vůbec jde, píše-li z facebooku, přes facebookový email.
Nicméně pokud víte jméno osoby, doporučuji projít přátele a zkusit
odhadnout, kdo by to mohl být. Je-li to někdo cizí, koho má dcera v
přátelích omilem a tuší, že by to mohl být zrovna on, nechť dá nahlásit
zneužití u jeho jména, někde to tam je. Taková osoba se myslím zablokuje
a měl by být klid.

Více vám bohužel nejsem schopen poradit, protože jsem se s tím ještě
přes emaily nesetkal.
Karel.