[Fanda] Prastare aplikace ve win 7

Neděle Listopad 20 21:43:18 CET 2011

Honzo,

klíčová otázka je, zda máš na mysli 32bitová nebo 64bitová Windows 7.
32bitová edice Windows 7 obecně umožňuje přímo spouštět staré 16bitové
aplikace, pouze je nutno vždy kus od kusu vyzkoušet, zda konkrétní
aplikace poběží, případně zalaborovat s nastavením režimů
kompatibility. Ne všechny staré aplikace se povede rozběhnout, ale dle
mé zkušenosti většinu ano.

64bitová edice Windows 7 již staré 16bitové aplikace přímo
nepodporuje, zde je opravdu nutno rozběhnou XP Mode či jiný virtuální
systém a starou aplikaci zkusit zde.

Ahoj

Michal