[Fanda] Vypnutí nástroje pro konfiguraci systému

Neděle Listopad 20 21:21:35 CET 2011

> poradili byste mi, jak se dá vypnout nástroj pro konfiguraci systému?>> Spouští se mi po restartu systému a to mě docela irituje.
Zkuste tabelátorem projít dialog, který se Vám po startu zobrazuje,
mělo by v něm být zaškrtávací políčko "Tuto informaci příště
nezobrazovat", které stačí zaškrtnout, dialog zavřít a je po problému,
příště již se neobjeví.

M.J.