[Fanda] oprava, bylo: Vypnutí nástroje pro konfiguraci systému

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 20 20:19:03 CET 2011

Zdravím,

Jen se omlouvám, oprava, žádné ipconfig ale
msconfig.

Tak to vypadá, když si někdo po sobě příspěvek nepřečte 2x:).

Kind regards
Tapin-radio coordinator
  Od: Vítek
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 20. listopadu 2011 20:11
  Předmět: Re: [Fanda]Vypnutí nástroje pro konfiguraci systému

  Zdravím,

  Zkuste commandlajnu (win+r) a zde zadat
  ipconfig
  , poté na záložku "po spuštění" a následně vyberte a deaktivujte příslušnou věc.

  Pokud nepomůže, potom start/programy/po spuštění a zde totéž.

  Pokud ještě nepomůže, pak znovu commandlajnu (win+r) zadat
  cmd
  poté si vyjet a exportovat seznam běžících úloh třeba do excelovské tabulky
  tasklist /fo csv >c:\procesy.csv
  a dohledat daný exe, který se spouští, bohužel tady něco jako
  taskkill /im blabla.exe
  nepomůže, pokud nebude nikde v úlohách po spuštění, osobně nevím, jestli existuje parametr, který pošle příkaz požadovanému programu, aby se při příštím restartu systému nepouštěl, třeba bude někdo vědět. Zde je totiž i popis daného procesu, možná mě ještě napadá zkusit
  tasklist /svc
  což reprezentuje vztah mezi běžícími procesy a běžícími úlohami, tady by šlo dopátrat, co se vlastně spouští. Spíš lepší varianta než ctrl+shift+esc, protože to můžete hodit pro analýzu i sem v rámci exportovaného souboru.

  Nevím, někdo třeba příjde na něco chytřejšího:).

  Tapin-radio coordinator