[Fanda] Vypnutí nástroje pro konfiguraci systému

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 20 20:11:09 CET 2011

Zdravím,

Zkuste commandlajnu (win+r) a zde zadat
ipconfig
, poté na záložku "po spuštění" a následně vyberte a deaktivujte příslušnou věc.

Pokud nepomůže, potom start/programy/po spuštění a zde totéž.

Pokud ještě nepomůže, pak znovu commandlajnu (win+r) zadat
cmd
poté si vyjet a exportovat seznam běžících úloh třeba do excelovské tabulky
tasklist /fo csv >c:\procesy.csv
a dohledat daný exe, který se spouští, bohužel tady něco jako
taskkill /im blabla.exe
nepomůže, pokud nebude nikde v úlohách po spuštění, osobně nevím, jestli existuje parametr, který pošle příkaz požadovanému programu, aby se při příštím restartu systému nepouštěl, třeba bude někdo vědět. Zde je totiž i popis daného procesu, možná mě ještě napadá zkusit
tasklist /svc
což reprezentuje vztah mezi běžícími procesy a běžícími úlohami, tady by šlo dopátrat, co se vlastně spouští. Spíš lepší varianta než ctrl+shift+esc, protože to můžete hodit pro analýzu i sem v rámci exportovaného souboru.

Nevím, někdo třeba příjde na něco chytřejšího:).

Tapin-radio coordinator