[Fanda] Prosim o nazory na notebook

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Neděle Listopad 20 20:14:27 CET 2011

Zdravim Peter,

Jak se dá systém nebo celý disk naklonovat s pomocí Norton Ghostu? Nebo je
lepší použít nějaký jiný soft a pokud ano jaký je přístupný s  Jaws 12 či
Nvda.

HonzaDíky

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele gp1
Odesláno: 19. listopadu 2011 20:24
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Prosim o nazory na notebook

Má vyšiu rýchlosť prenosu a vačšiu cache, tak ho v prípade, že nekúpiš
priamo model s takým diskom len vymeníš za hlavný a systém naklonuješ.
A máš čio si chcel.
Rovnako som to urobil v mojej Toshibe, ked som originál 250 GB/5400
obrátkový disk vymenil za dve baracudy 7200 obrátkové. Teraz to frčí
rýchlejšie ako stolák. Samozrejme aj pameť som dolúskol na 4 GB, aj ked XP
to plne nevyužije. Tá pameť je cítiť. Procesor je dvojadro 2,8 GHz.