[Fanda] problém mozilla firefox a přehrávání rádií na internetu.

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 20 19:04:10 CET 2011

Zdravím,

menu/nástroje/možnosti/aplikace a zde pro jednotlivé přípony např. m3u, pls, asx apod. nastavit potřebné playery. Mimochodem právě z toho důvodu je konfortní řešení jakýkoli přehrávač třetích stran např. Tapin-radio, kde tohle absolutně nemusíš řešit. Dneska je tuna prohlížečů, každý má jinou verzi Adobe Flash Player, tomu to jde, tomu se to mydlí s jiným plug-inem, do Firefoxu je třeba jiný typ Adobe Flash plug-inu, je třeba doinstalovat QuickTime Player, plug-in Windows Media (WMA) formátů např. radiotime.com, kde jinak prostě nic nepřehrajete popř. si to nechávat posílat na externí přehrávače pomocí Media Player Connectivity, u IEčka povolovat ActiveX prvky atd. prostě může se dít tisíce komplikací. Proto co jde, tak si nechávám vygenerovat do texťáku viz meta-soubory zmíněné výše, kde si zkopčím buďto syrový fullserver stream nebo raději cestu k meta-souboru a co nejde, tak vysniffuju, a ty, co jedou přes RTMP protokol, tak holt nechávám plavat, ale řešení přehrávání přes prohlížeč se mě maximálně neosvědčilo jako standardní řešení výjma zmíněných RTMP řešení nebo dinamických http záležitostích např. ČT a nově i TA3, což šmejdi rovněž takhle znemožnili, aby to šlo přehrávat v externích přehrávačích třetích stran.

Tapin-radio coordinator
  Od: Libor Faltus
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 20. listopadu 2011 17:59
  Předmět: [Fanda] problém mozilla firefox a přehrávání rádií na internetu.

  Ještě jednou zdravím.
  Mám následující problém. Nevím čím to je, jestli aktualizací nebo čím,
  ale nejdou mi přez firefox pouštět rádia. Mám verzi 3.6, na mém stoláku.
  Také win 7, ale tam mám 32 bitový sistém. Pořád to šlo, ale dnes ne.
  Také nevím, ale z ničeho nic se mi soubory z příponou htm otevíraly v
  aplikaci word, i když to má otevírat internetový prohlížeč, v mém
  případě Mozilla firefox. To jsem nastavil, to jde, ale nefunguje to
  přehrávání. Zásuvný modul mám nainstalovaný, mám to pro windous média
  plajer, a prostě to nejde. Kde je chyba? Poradíte? Moc vám děkuji Libor.
  Ps, zapoměl jsem dodat že verze programu winmedia plajer je windous
  média plajer11.