[Fanda] Eurotel SMS a Windows 7

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Neděle Listopad 20 07:50:12 CET 2011

Zdravím.
Program používám stále úspěšně, a to i na Win7 Home Premium 32bit. Dokonce
jsem si jej nainstaloval na jeden počítač, pak spustil, aby se objevily
všechny soubory i s nastavením, které jsou jinak skryté, nakopíroval na
flešku a používám jej i normálně s flešky jako portable.
Přímý odkaz pro stažení aktuální verze najdete zde
http://www.eurotelsms.wz.cz/download/EurotelSMS_2_42_install.exe
stránka, kde stahovat tuto instalaci nebo třeba jenom aktualizaci je
http://www.eurotelsms.wz.cz/download.php
A ještě jeden odkaz, a sice odkaz na zprávu z archivu konference na můj
popis nastavení, která stále ještě fungují, odkaz je
http://tereza.fjfi.cvut.cz/pipermail/fanda/2009-August/074833.html
Rozdíly jsou jenom v tom, že pokud jste zaregistrovaní na sms.1188.cz (brána
O2, přes kterou můžete posílat normálně dlouhé SMS) nebo na
park.vodafone.cz, kde pak není třeba opisovat kód z obrázku, tak v
konfiguraci programu máte možnost zadat přihlašovací údaje k těmto bránám a
u jednotlivých kontaktů je pak použít jako brány pro odesílání SMS. Jinak je
snad funkčnost programu včetně jeho schopnosti opisovat captchy snad
zachována, no já si nějaké nefunkčnosti nevšiml.
Fajn neděli přeje Karel H.