[Fanda] Eurotel SMS a Windows 7

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Listopad 20 06:26:05 CET 2011

Dobré nedělní jitro,

Chtěl jsem se Vás přátelé zeptat, jak funguje program "Eurotel SMS" pod
operačním systémem Windows 7. Mám nový Notebook už se sedmičkama, ještě jsem
se nedostal k instalaci této aplikace, tak se nato ptám, abych neinstaloval
zbytečně. Taky se ptám proto, dlouho už o "Eurotel SMS" na konferenci nic
neproběhlo, což mi také připadá zvláštní. Kdyby to někoho neobtěžovalo a
zaslal by i odkaz na stažení aktuální verze, která je kompatibilní a
momentálně funguje jakš-takš se všemi třemi hlavními mobilními operátory,
byl bych moc rád a předem děkuji.

Budu se těšit na odpovědi, přeji hezkou neděli,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak