[Fanda] Dotaz ohledne prehravace Sansa Clip plus a pripojeni k reproduktoru

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Listopad 19 22:11:23 CET 2011

   Dobrý večer,
on je ještě rozdíl v tom, když jsou zapojená sluchátka s impedancí
obvykle nad 32 ohm,nebo reproduktorek s inpedancí 8,nebo 4 ohmy, kdy je
zátěž podstatně větší. Ale není složité si to prostě s dobou výdrže
porovnat. Každopádně je lepší používat aktivní reproduktorky.
   Pepa