[Fanda] Dotaz ohledne prehravace Sansa Clip plus a pripojeni k reproduktoru

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Listopad 19 17:48:31 CET 2011

Teoreticky by malo hlasnejšie prehrávanie žrať o chlp viac baterky, ale
popravde som si toho nevšimol nejak badateľne. Horšie býva, keď sa vám
Sansa zapne v batohu, či vrecku náhodou, potom zistíte, že je baterka
prázdna. Dnes už ale kúpite i vreckové malilinké repráčky s dosť silným
výkonom a vstavanou batériou a žiaden problém, mám už hádam 4 roky také
čosi a používam k Ipodu pri počúvaní zvukoviek. Občas sa zákonite stane,
že sa vybyje baterka, v repráčku, ale potom vezmem sluchádka a ideme
ďalej, horšie býva, keď sa vybyje baterka v Ipode, ale ani to tak často
nebývava.

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby