[Fanda] Atube catcher

vsmiro na seznam.cz vsmiro na seznam.cz
Sobota Listopad 19 14:05:43 CET 2011

Dobrý den. Omlouvám se, že jsem psal rychle a zapomněl jsem upřesnit svůj problém.
Jde o to, že není kvalitní zvuk. Ať to stáhnu do jakéhokoli formátu tak to nejde tak jak by mělo. Navíc mi při instalaci chce instalovat jakési zrychlení počítače a vůbec nevím proč, když na druhém notebooku to nebylo.
Vojta.