[Fanda] Atube catcher

Jan Mareček marecekjohn na seznam.cz
Sobota Listopad 19 13:42:15 CET 2011

Zdravím Fandy
Jestli atube po aktualizaci tahá nekvalitně o tom nic nevím mě na videu
nezáleží, protože nevidím vůbec nic promě je důležitější, že na youtube
najdu hudbu a starší klipečky, tak že promě je důležitější ten poslech. A
jestli se dá někde zakázat aktualizace tak to nevím já to neřeším.
S přátelským pozdravem Honza

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of vsmiro na seznam.cz
Sent: Saturday, November 19, 2011 9:46 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] Atube catcher

Dobrý den.
Atube catcher mi po jisté aktualizaci nechce stahovat kvalitně, ta videa se
stáhnou hrozně nekvalitní. Obracím se na pana Marečka nebo jiné z uživatelů
zde, kteří mají s tímto programem zkušenosti a jestli se dá nějak zakázat
automatická aktualizace, aby se pořád neptal, je-li stará verze stabilnější
než nová.
Děkuji a s pozdravem,
Vojta.